۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۲۲

در پیامی تأکید شد:

پیروی از حضرت فاطمه(س) افتخاری برای زنان مسلمان است

پیروی از حضرت فاطمه(س) افتخاری برای زنان مسلمان است

ساری - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا به زنان عالم اسلام، یادآور شدند: سرمشق گرفتن از مظهر کامل ترین مکارم اخلاقی و اسوه بلندترین کمالات انسانی، نشان افتخاری برای همه زنان مسلمان مسلمان است .

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام مشترک آیت الله نورالله طبرسی و سید علی اکبر طاهایی آمده است: نامگذاری سالروز تولد بزرگ بانوی عرصه هستی، فاطمه زهرا ( س) به روز زن و مادر از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ( ره) ، نشانگر ارزش، عظمت و برجستگی این نام بزرگ است.

در این پیام آمده است: افتخار زنان و مادران همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت، بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده که سرمشق گرفتن از مظهر کامل ترین مکارم اخلاقی و اسوه بلندترین کمالات انسانی، نشان افتخاری برای همه زنان مسلمان است.

بی گمان برای زنان مسلمان این روز خجسته، فرصتی مغتنم و گرانقدر است تا با تعمق و تدبر در آیات، سیره و بیانات آن شخصیت والا و یگانه با آراستن خود به بهترین و گزیده ترین ارزش های انسانی، حرکت خویش در راستای آموزه های فاطمی و مکتب زلال ائمه تداوم بخشند.

تقارن تولد بی بی دو عالم، روز زن و تولد آن دردانه دوران، حضرت امام خمینی (ره) که با شجاعت و استقامت فاطمی، زنان و مادران با عظمت ایران اسلامی را در کنار و دوشادوش مردان انقلابی و مومن برانگیخت تا مژده سپیده آزادی را برای سرزمین های دور دست تشنه رهایی به ارمغان برند و بی شک امروز شکوفه های تابناک آن، خود درختی بوده بارآور که شاخساران آن در قالب بیداری اسلامی در منطقه به ثمر نشسته است.

اینجانبان با شادباش سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن به همه زنان و مادران مسلمان ایرانی به ویژه زنان و مادران صبور و مومن مازندران و تبریک سالروز ولادت حضرت امام خمینی ( ره ) به تمامی عاشقان و دلبستگان امام شهیدان، توفیق روزافزون زنان نجیب و پاکدامن ایران اسلامی را در راه پرورش نسل هایی هم راستا با مکتب تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌ کنیم.

کد خبر 1599044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha